Додатки

Додаток Б


Додаток В


Додаток Г


Додаток Д


Додаток Е
                                                                        Затверджено Радою школи
                                                                        Протокол №6 від 27.08.2010р. 

Критерії 
оцінювання інноваційної діяльності вчителя Комсомольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
1. Позитивна динаміка навчальних досягнень учнів за останні три роки.
2. Позитивні результати позаурочної діяльності учнів із навчальних предметів.
3. Позитивні результати діяльності вчителя з виконання функцій класного керівника.
4. Використання сучасних освітніх технологій, у тому числі інформаційно-комунікаційних, у процесі навчання предметів та у виховній роботі.
5. Узагальнення та поширення власного педагогічного досвіду на міському й регіональному рівні (майстер-класи, семінари, конференції, «круглі столи» й ін.).
6. Підвищення кваліфікації та професійна перепідготовка, у тому числі в аспірантурі.
7. Участь учителя в міських, регіональних, всеукраїнських професійних конкурсах.
1. Позитивна динаміка навчальних досягнень учнів включає:
оцінку рівня навченості та якості навчальних досягнень у ході освоєння сучасних освітніх програм;
виконання учнями творчих робіт із предмета (проекти, дослідження);
підготовку призерів предметних олімпіад школярів.
2. Позитивні результати позаурочної діяльності учнів із навчальних предметів -  оцінюються показники участі школярів у додатковій освіті. Позаурочна діяльність учителя спрямована на розвиток і задоволення потреб учнів в одержанні якісної освіти. Учитель використовує всі можливості для забезпечення самореалізації учнів, мотивованих на досягнення високих навчальних результатів.
Прикладом такої участі можуть бути творчі об'єднання, гуртки, секції, клуби, майстерні. Позаурочна предметна діяльність містить у собі участь у науково-практичних конференціях, семінарах, форумах, злетах, концертах різного рівня. На шкільному рівні така участь може бути представлена заходами, проведеними в рамках шкільного методичного об'єднання. На міському рівні накопичено позитивний досвід організації щорічних предметних тижнів, присвячених певній тематиці, що повною мірою сприяє реалізації творчого потенціалу вчителів та учнів кожної освітньої установи. Творчі проекти учнів можна також успішно представляти на фестивалі дослідницьких і творчих робіт учнів «Портфоліо».
3. Позитивні результати діяльності вчителя з виконання функцій класного керівника передбачає такі показники:
Організація стійких робочих груп, органів самоврядування учнів у класі, підтримка дитячих об'єднань.
Участь у конкурсі «Найбільш класний»
Частка учнів, котрі одержали призи за розробку проектів і представлення творчих робіт (у тому числі й через Інтернет).
Частка учнів від загальної кількості у класі, які скоїли правопорушення та злочини.
Частка учнів, котрі одержали дипломи та призи за представлення установи в конкурсах художньої самодіяльності.
Частка учнів класу, котрі одержали дипломи та призи за перемоги у спортивних змаганнях.
Організація роботи з учнями в канікулярний час.
Участь учнів у вирішенні проблем місцевого соціуму (з указаною назвою проекту, акції).
Частка родин, яка постійно бере участь у житті класного колективу, від загальної кількості родин класу.
4. Використання сучасних освітніх технологій, у тому числі інформаційно-комунікаційних, у процесі навчання предметів та у виховній роботі.
5. Узагальнення та поширення власного педагогічного досвіду (участь у майстер-класах, виступи на семінарах, фестивалях, «круглих столах», наявність опублікованих робіт).
Даний критерій припускає проведення вчителями відкритих уроків, узагальнення досвіду роботи шляхом участі в регіональних і загальнонаціональних Інтернет-педрадах, можливість участі у фестивалі педагогічних ідей «Відкритий урок», педагогічному фестивалі «Талант», шляхом розміщення публікацій у шкільній газеті.
6. Шостий критерій «Підвищення кваліфікації та професійна перепідготовка, у тому числі в аспірантурі» передбачає своєчасне підвищення кваліфікації (професійної перепідготовки), а також наявність кваліфікаційної категорії.
7. Участь учителя в міських, регіональних, всеукраїнських, професійних конкурсах - сьомий критерій, за яким оцінюється діяльність учителя.
Можлива участь учителя в конкурсі «Учитель року», в інших професійних конкурсах, а також його участь у конкурсах і змаганнях педагогічних колективів (спортивних, художня самодіяльність, оформлення шкільного подвір'я тощо).
Рівень кваліфікації вчителя оцінюється через рівень досягнень його учнів. Для забезпечення якісної освіти необхідно сконцентрувати зусилля, творчий потенціал учителя.

Додаток Ж


Додаток З



Література

1. Закон України «Про освіту» // http:osvita.ua/legislation/law/2231
2. Закон України «Про загальну середню освіту» // http//: osvita.ua/ legislation/ law/2231 
3. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с англ. / Ансофф И. — М.: Экономика, 1989. — 520 с.
4. Даниленко Л.І. Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи / Л.І. Даниленко. — К.: Логос, 2002. — 140 с.
5. Даниленко Л. Освітній менеджмент. Навчальний посібник для викладачів інститутів післядипломної освіти, керівників навчальних закладів, слухачів курсів підвищення кваліфікації. Даниленко Л. Карамушка Л./  К.: Шкільний світ, 2003. — 389с.
6. Дмитренко Г.А. Стратегический менеджмент: целевое управление персоналом организаций / Дмитренко Г.А.— К.: МАУП, 2002. — 192с.
7. Колпаков В.М. Управление менеджментом персонала: Курс лекцій / Колпаков В.М. — К.: УМО при АПН  Кафедра управления персоналом — 545 с.
8. Колпаков В.М. Стратегический кадровый менеджмент / Колпаков В.М., Дмитренко Г.А. — К.: МАУП, 2005. — 752 с.
9. Майкл Амстронг. Стратегическое управление человеческими ресурсами / Майкл Амстронг — М.: ИНФРА—М, 2002. — 328 с.
10. Маслов В.І. Наукові основи та функції управління загальноосвітніми навчальними закладами: навчальний посібник / Маслов В.І. — Тернопіль, Астон, 2007. — 150 с.
11. Мармаза О.І. Менеджмент в освіті: Дорожня карта керівника / Мармаза О.І.  — Харків, Основа, 2007. — 446с.
12. Мельник В.К. Наукові основи управління організацією (рекомендовані матеріали)/ Мельник В.К. — К.: АПН (УМО, факультет менеджменту та психології) — 2008.
13. Мескон М. Основы менеджмента/  [М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури; пер. С англ. — М.: Дело, 1992. — 580 с.
14. Пометун О. Управління школою, що змінюється. Порадник сучасного директора / [Пометун О., Середняк Л., Сущенко І. та ін.] — Тернопіль, Астон, 2005. — 192 с.
15. Третьяков П.И. Управление школой по результатам: практика педагогического менеджмента / Третьяков П.И.  — М.: Новая школа, 1997. — 288 с.
16. Чандлер А. Стратегия и структура / Чандлер А. пер. с англ. http://upmind.ru/node/71
17. Шамова Т.И. Современные средства  результатов обучения в школе / [Т.И. Шамова, С.Н. Белова, И.В. Ильина и др.] — М.: педагогическое общество Россия, 2007. — 192 с.
18. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: Навч. посібник/ 3. Є. Шершньова, С. В. Оборська — К.:КНЕУ,1999.—384с.
19. Клепко С.Ф. Шляхи вдосконалення досліджень в 
освіті//Управління освітою.–2004. – № 10-11. – С.2-3. 
20.     Королюк С.В. Модель розвитку управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної освіти // Імідж сучасного педагога. − Полтава: АСМІ.− 2004. – №10. – С. 10-13. 
21. Сиротенко Г.О. Інновації як основа змін освітньої практики. 
Інформаційно-методичний збірник: /Упорядник Г.О. Сиротенко, Полтава, ПОІППО, 2005.- 160 с.  
Понеділок, 29.04.2024, 01:27
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Друзі сайту
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright NTyagay © 2024